המשימה שלנו

המשימה שלנו היא לסייע ליצואנים קטנים ובינוניים למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם. אנו עוסקים בהגברת האפקטיביות ושיפור היעילות של תהליכי המכירה והשיווק הבינלאומיים של הלקוחות שלנו.

השירותים שלנו תומכים בהחלטות עסקיות קריטיות, מפחיתים אי ודאות וסיכונים, מונעים טעויות, חוסכים זמן והוצאות מיותרות, כמו גם מפתחים את היכולות הבינלאומיות של לקוחותינו להמשך שיפורים וצמיחה.

האתגר

חברות מייצאות רבות, במיוחד ארגונים קטנים ובינוניים (SMEs), מגלות שהכניסה לשוק זר והרחבת העסקים הבינלאומיים שלהן היא מורכבת ומאתגרת מאוד. זה נכון יותר עבור חברות חדשניות המציעות מוצרים חדשים לשווקים חדשים.

סביבה בינלאומית מורכבת ותחרותית ביותר, משאבים מוגבלים, ניסיון וידע בינלאומי מוגבל ולחץ זמן הם חסמי מפתח למיצוי הפוטנציאל העסקי בחו"ל. מנהלים עומדים בפני החלטות קשות, שכן הכנסות משמעותיות משווקים זרים, תוך שמירה על מסגרת התקציב, אינן מושגות בקלות.

השיטות שלנו

אנו מבצעים את המשימה שלנו על ידי שיתוף מידע, ידע, שיטות וכלים מקצועיים. אנחנו עושים זאת על ידי אספקת שירותי ייעוץ והדרכה הממוקדים בדילמות מרכזיות של המכירות והשיווק הבינלאומיים.

אנחנו שמים דגש על מתן פתרונות איכותיים, תוך הקפדה כנה על ערכיה של חברת פרוקסי: מקצועיות, חדשנות ומחויבות. מקצועיות פירושה שימוש במומחיות, ידע וניסיון רלוונטיים. חדשנות פירושה שימוש בשיטות ובכלים העדכניים ביותר מתחומי השיווק והמכירות הבינלאומיים. מחויבות פירושה חתירה לייצר ערך מרבי ללקוחותינו.

השירותים שלנו מסופקים ישירות ללקוחותינו, כמו גם באמצעות שותפים עסקיים, כגון ארגוני ייעוץ והדרכה מקומיים ובינלאומיים, לתועלת הלקוחות שלהם, כאשר יש צורך במומחיות מיוחדת  הרלוונטית לתחומים שלנו.

אנו משתפים פעולה עם מומחים מנוסים בתחומי העסקים הבינלאומיים, היזמות, השיווק והמכירות הבינלאומיים. כמו כן אנחנו נעזרים ברשת עסקית ענפה במקומות שונים בעולם.

הלקוחות שלנו

לקוחותינו כוללים חברות קטנות ובינוניות חדשניות מייצאות ממגוון תעשיות ומגזרים טכנולוגיים (היי-טק – High-Tech). אלו כוללים טכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT), טכנולוגיות סביבה, כגון טכנולוגיות מים (Clean-Tech, Green-Tech), טכנולוגיות מזון וחקלאות (Food-Tech, Agri-Tech), טכנולוגיות אבטחה (Secure-Tech, AI), כמו גם מוצרים ושירותים חדשניים חוצי מגזרים ותעשיות.

אנו תומכים במנהלים ואנשי מקצוע ממגוון תפקידים בינלאומיים לרבות בעלי עסקים ויזמים, מנכ"לים, CMOs, CROs, סמנכ"לים, דירקטורים ומנהלים של מכירות בינלאומיות, שיווק, מרקום, פיתוח עסקי ושל פעילויות תמיכה שונות.

ביצועי המכירות הבינלאומיות אינם משביעי רצון?

ניתוח סיבות שורש והצעת פתרונות פרקטיים אלו דוגמאות למה שאנחנו עושים

הצוות שלנו

Itzik Shalom

איציק שלום

יועץ עסקי

מעל 30 שנות ניסיון עסקי בינלאומי. מתמחה בפיננסים, ניהול שרשרת אספקה ושיפור עסקי. MBA, BA (Econ)

Vered Kastro Picture

ורד קסטרו

מידענית שיווקית

מעל 20 שנות ניסיון בחיפוש ובארגון מקורות ומידע שיווקי בינלאומי. מתמחה באיכות מידע. BA (IS), Cert.IS.

Moti Blau Picture

מוטי בלאו

מנכ"ל

מעל 30 שנות ניסיון עסקי בינלאומי. מתמחה בניהול מכירות ושיווק בינלאומיים. MBA, CMktr, MCIM, BA (Mgmt), Cert.Inst. HND

Memi Genosar

ממי גנוסר

יועץ עסקי

מעל 30 שנות ניסיון בשווקים בינלאומיים. מתמחה באסטרטגיה, פיתוח עסקי ויזמות. MBA, BSc.

ההיסטוריה שלנו

חברת פרוקסי מרקטינג סולושינס בע"מ נוסדה בשנת 1997 על ידי מוטי בלאו, יזם ומשווק בינלאומי, בגיבוי חברת השקעות הולנדית. מאז הקמתה, פרוקסי הייתה מעורבת במגוון פרויקטים גדול בתחומי המכירות והשיווק הבינלאומיים, מאמצי פיתוח עסקי, וכן במיזמים טכנולוגיים שונים.

ליווינו, ייעצנו והכשרנו אלפי מנהלים ואנשי מקצוע, ממאות חברות, הפועלות ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.

יצירת קשר

לפגישת ייעוץ, או כל מידע אחר, שילחו הודעה:

שדות מסומנים ב-* הכרחיים