סדנא בערוצי שיווק ליזמים באקסלרטור הגליל

החשיבות של ערוצי שיווק בהאצת סטארטאפים טכנולוגיים

ערוצי שיווק, המאפשרים את הבאת המוצר ללקוח, קריטיים להשגת יעדי המכירות, לקיימות, לצמיחה ולרווחיות העסק. בקרב מיזמים חדשים חסרה מודעות מספקת לחשיבותם של ערוצי השיווק, במיוחד בהקשר הבינלאומי.

בסדנא מיוחדת שערכנו השבוע במאיץ הגליל The Galil Accelerator עסקנו בהבנת החשיבות ובעקרונות הפעולה של ערוצי השיווק ודנו בשיקולים שונים - האם וכיצד לשלבם בתוכניות המיזמים.

מודל עסקי ותוכנית Go-To-Market שלוקחים בחשבון ומראש את השיקולים הפרקטיים של ערוצי השיווק מאיצים את הזמן לשוק, משפרים את סיכויי הצלחת המיזם, את סיכויי גיוס השותפים וגם את יכולת גיוס המשקיעים.

תודות להשתתפות הפעילה של היזמים, שמביאים לשוק פתרונות חדשניים ופורצי דרך, הדיון היה מעמיק ופורה.

עוד על אקסלרטור הגליל כמו כן ניתן ישירות לפנות למנכ"ל האקסלרטור - ממי גנוסר

 

Posted in הדרכה, יזמות, סדנא, ערוצים.