האצת המוכנות המסחרית ויכולת הכניסה לשוק של סטארט-אפים
השבוע העברנו את המפגש האחרון, מתוך סדרת סדנאות, העוסקות בנושאי שיווק ומכירות יזמיים שונים, במרכז חיפה של רשת מאיצי המזון EIT-FAN של האיחוד האירופי. המרכז הישראלי ממוקם בפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון של הטכניון.
בסדנאות השתתפו מייסדים ויזמים מסטארטאפים פורצי דרך בתחום טכנולוגיות המזון (Food-Tech), שהצטרפו ממדינות שונות כולל גרמניה, אוסטריה, סרביה, בריטניה, פינלנד וישראל.
המטרה הכוללת של סדנאות מעשיות אינטנסיביות אלו הייתה להאיץ את המוכנות המסחרית ואת יכולת הכניסה לשוק של המיזמים החדשים. במהלך הסדנאות המשתתפים התמודדו עם שאלות קשות, רעיונות חדשים ומשימות מאתגרות, ויצאו עם כמה תובנות מעשיות שיווקיות ומכירתיות שעליהם ליישם בהמשך דרכם.
סדנאות אלו מהוות חלק אינטגרלי ומכריע מהמסע של משתתפי המאיץ, ומספקות להם סיכויים טובים יותר לזכות בלקוחות ובמשקיעים, תוך קיצור זמן היציאה לשוק.
מפגשי הסדנא כיסו את הנושאים הבאים:
- שיווק יזמי: אתגרים בעולם תאגידי.
- אסטרטגיות שיווק יזמיות.
- מ- Go-to-Market ועד לצמיחה.
- המחרת ערך ורווחיות
- מכירה לארגונים: תהליכים וכישורים.
כל מפגש כלל הצגת עקרונות, מספר מטלות אישיות, כמו גם דיונים קבוצתיים, שאלות ותשובות.
פוסט סיכום וקצת משוב מהמשתתפים ניתן לראות כאן ברשת הלינקדאין
חברת פרוקסי מציעה מגוון של הדרכות וסדנאות המתאימות במיוחד למאיצים, לחממות ולמרכזי חדשנות אחרים. ניתן למצוא מידע נוסף כאן (קובץ Pdf) . אל תהססו לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף כאן.